Monday, October 05, 2009

Apa Keutamaan Anda???



Dalam hidup yang penuh dugaan dan cabaran sekiranya diberi pilihan mana yang anda akan pilih:-
  • pendidikan
  • pekerjaan
  • keluarga
  • harta
  • gaya hidup
  • kesihatan
Kalau aku laa...aku prefer kesihatan...tapi orang lain aku tau laaa..sebab dalam hidup nie manusia punyer pendapat, pandangan dan pilihan masing-masing macam pepatah orang tua dulu-dlu "rambut same hitam, hati sape tau"..tapi skrang rambut pon dah mcm2 colourkan..dunia banyak berubah..

Atas sebab nie...aku nak promote kat korang 1 produk yang aku dah cube..so far memang best
nie die : SUSU KESIHATAN ALPHALIPID

susu nie mengandungi :-
  • banyak vitamin
  • banyak mineral
  • Total Immunoglobulin
"selain tu, pak cik aku dah cube gak..hasilnye sakit stroke die alhamdulillah kembali sihat atas ikhtiar minum susu nie..yang menyembuhkan memang Allah..tapi manusia perlu berusaha kan..."

MEMBANTU MENGURANGKAN SAKIT:
ASMA, BISUL, MASALAH, USUS
ALLERGY, HEPATITIS B/C, MIGRAIN
BUASIR, JANGKITAN KUMAN, RESDUNG
BUAH PINGGANG, JERAWAT, STROKE/LUMPUH
DENGGI, KAYAP, SAKIT SENDI
EZEMA, KANSER, SAWAN
FYBROID, KENCING MANIS, SAKIT KULIT
GOUT, KELETIHAN, KETUMBUHAN
JANTUNG, TIBI, PARKINSON
GASTRIK, LEUKIMIA, THYROID
ULSER, TENAGA BATIN, STRESS
DARAH TINGGI, MASALAH PARU-PARU, DEMAM CAMPAK
HAID

TERBUKTI KEBERKESANANNYA..

p/s: click pada pic ats untuk dapat paparan yang jelas

pada yang berminat leh contact saya :-
email : dot_dot1987@yahoo.com
ym ID : zul_baik87
phone : 017-5112489

Opsss...lupe plak..harga standard -- RM180.00 --




2 comments:

  1. Apasal membantu mengurangkan sakit....apsal x menghilangkan sakit....sample xder

    ReplyDelete
  2. Yang menghilangkan sakit tu kuasa yang maha Esa..nie salah satu ikhtiar..btl x??kalo berminat leh cube..

    ReplyDelete