Wednesday, October 28, 2009

EBook Menarik Mengenai Adsense

Aku jumpe buku yang bagus tok mereka yang baru dalam Google Adsense...so far aku bace buku memang bagus ape yang disamapaikan..Aku dapat buku nie pon secara tak sengaja sebab aku pon newbie...aku baru join Google Adsense dalam 2 minggu income dalam tu dah 60usd..1 hari aku dapat email dari google...die cakap akaun aku kene block atas sebab "invalid fraud click"
maybe salah aku ade melanggar TOS Google Adsense, aku gelojoh dah duit banyak nie laa akibatnyer..hehehe
so aku nk share buku nie same korang yang minat dalam google adsense..aku nk mulakan langkah baru...teruskan usaha..

Doakan kejayaan aku....hehehehhe..yang berminat leh click banner kat bwh nie..
dalam nie pon ade comment otai-otai adsense...yang tak berminat or saje-saje nak tau pon leh jer download..mane tau berguna akan datang..download sementara free lg...cpet!!!



2 comments:

  1. sekali kita gagal bukan bermakna tiada penyelesaian.

    Kita mesti berani menghadapi biarpun kita gagal dengan menggunakan adsense tetapi ada banyak PPC lain yang sama tarafnya dengan Google adsense.

    Sebagai bloger kita tidak seharusnya bergantung kepada satu PPC sahaja, punca kewangan yang mendatangkan rezeki kepada kita.

    Untuk tempatan..gunakan Nuffnang, International boleh guna Adbrite atau Bidvertiser. Instal semuanya taka ada masaalah.

    Selamat berjaya dan jangan putus asa.

    ReplyDelete